Prøv noget nyt - Det betaler sig
Hovedindhold
Proteinrige morgenbrød

Brød & boller

Der findes et utal af brød og boller, som alle smager forrygende og passer til forskellige anledninger. Hos Lidl fit har vi samlet et udvalg af de brød og boller, vi holder allermest af. Her finder du både det gode brød til madpakken, som tilbehør til aftensmaden eller som en snack mellem to hovedmåltider.

God fornøjelse - og velbekomme!

Broccolibrød med pålæg

Broccolibrød med pålæg

Chokoboller

Chokoladerugbrødsboller

Mæthed og sundhed er to ord, der meget godt beskriver, hvad du får ud af disse rustikke boller. Rugbrød med ekstra sødme giver sunde mellemmåltider til alle – både store og små.
Foldebrød

Foldebrød

Trænger du til friskbagt brød? Eller er du løbet tør for brød til madpakken? Lav lynhurtigt disse bløde foldebrød; det tager blot 5 minutter at røre det hele sammen!
Fuldkornsboller

Fuldkornsboller

Det nemme ved disse boller er, at du kun skal røre ingredienserne sammen med en ske – og så klarer dejen selv resten. Du skal bare have lidt tålmodighed, for den skal stå og arbejde i 12-24 timer. Til gengæld får du de lækreste boller, som du længe har smagt!
Fuldkornswraps

Fuldkornswraps med løg og cayennepeber

Groft rugbrød

Groft rugbrød

Har du prøvet at lave din egen surdej? Hvis ikke, så er det på tide! Surdejen gør brødet ekstra lækkert og sundt - og det er nemmere, end du tror! Det er sundt, det mætter, det smager godt og hvert et korn i brødet giver dig maksimal næring. 
Grove pølsehorn

Grovpølsehorn

Sandwich-brød med havre

Sandwichbrød med havre

Du har sikkert hørt det masser af gange: havregryn er sundt. Når havregryn males fint, bliver de til havremel. Havremel har alle de samme gavnlige virkninger som havregryn. Med denne opskrift kan du lave dig et sandwichbrød, som mætter og giver et godt blodsukker!
Havregrynskiks

Havregrynskiks

Bag de lækreste, sunde og fiberrige kiks til hele familien på under 30 minutter. Server dem til morgenmad, brug dem til pålæg eller snup en kiks, når du er lækkersulten.
Hurtigt morgenbrød

Hurtigt morgenbrød

Det tager 35 minutter fra nu – og så har du friskbagt morgenbrød med få kulhydrater, mange kostfibre og masser af mæthed. Brødet skal ikke hæve, og derfor er det en af de hurtigste brødopskrifter, du kan lave.
Havrebrød med hørfrø og solsikkekerner

Havreboller med hørfrø og solsikkerkerner

Knækbrød

Det gode knæk - knækbrød

naanbrød

Naanbrød

Dejlige naanbrød uden gær, der er perfekte til suppe, salat eller indiske retter.
Nemme flutes

Nemme flutes

Nytårs brydebrød

Nytårs brydebrød

Paleoboller, kokosolie, økologisk smør, kanel, paleoboller med kanel, lækker og sund, nem at lave, opskrifter, snack, sund snack, Lidl Fit, sunhedsunivers, kost og motion, Birgitte Nymann

Paleoboller med kanel

Disse boller er søde og smager himmelsk med kokosolie eller økologisk smør. Jeg spiser dem med skinke eller andet kød, der har salt smag.
De er desuden gode at have med i tasken. Du kan bruge dejen som lagkagebund. Smør massen ud i en cirkel i den størrelse, som kagen skal have. Dejen skal have en tykkelse på 3-4 cm. Bollerne kan fryses og tør hurtigt op på brødristeren. De holder sig gode i en lufttæt boks eller pose i et par dage. Spis bollerne, når du har lyst, men tag altid kun en ad gangen, så du ikke overspiser af dem.
Proteinrige morgenbrød

Proteinrige morgenbrød

Et lækkert brød uden mel, stivelse og gluten.
Proteinrigemorgenbrød

Proteinboller med gulerødder

Det går hurtigt med at få disse boller lavet. De skal hverken hæve eller vente eller noget andet. Rør dejen sammen. Form til boller. Bag og spis! Det kan ikke gå hurtigere!
Pølsehorn med rug og blomkål

Pølsehorn med rug og blomkål

Rugknækbrød

Rugknækbrød

Sandwichbrød med spelt

Sandwichbrød med spelt

Brød er jo temmelig yt i den sunde kostplan for tiden, men vi er nogle, som har lidt svært ved at undvære brødet. Dette brød er formidabelt til at skære i tynde skiver, så du kan lave en sandwich med 2 skiver brød – uden at få ret meget brød.
Sesamknækbrød

Sesamknækbrød

Sesamfrø indeholder 15 gange mere kalcium pr. teskefuld, end mælk gør. Derudover indeholder sesamfrø kostfibre – og så er det sådan med alle typer af frø, at de jo kan blive til en hel plante, og derfor er de meget powerfulde i sig selv. De indeholder evnen til at blive en stor plante.
Stenalder, stenalderbrød, fibre, sunhed, sunde opskrifter, brød, brød med grøntsager, Lidl Fit, Lidl

Stenalderbrød med grøntsager

Stenalderbrød er meget populært. For at lette indholdet af kalorier i brødet kan du erstatte nogle af kernerne med grøntsager. På den måde får du stadig masser af fibre.
Sunde og økonomiske knækbrød

Sunde og økonomiske knækbrød

Mange vil gerne holde indtaget af kulhydrater nede på et minimum. En måde at gøre dette på, er ved disse mættende og fiberrige knækbrød.