Prøv noget nyt - Det betaler sig
Hovedindhold

FAQ

Jeg har ikke modtaget tilbudsavisen

Din tilbudsavis er udeblevet, kan du udfylde vores reklamationsskema her. Vores distributionsfirma vil herefter behandle din henvendelse hurtigst muligt. Du kan også se vores avis online her.

Hvordan adskiller Lidl sig fra andre dagligvarekæder?

Vi er helt ukomplicerede. Vores grundprincip er, at kunden skal have det så nemt som muligt. Vi køber og sælger med den målsætning at kunne tilbyde vore kunder dagligvarer af bedste kvalitet til bedste pris. Derudover tilbyder vi 30 dages uindskrænket kvalitets- og byttegaranti. Lidl er nemlig 100% kundevenlig. Vi glæder os til dit besøg!

Telefonisk henvendelse til din lokale Lidl butik

Da vores butikspersonale har travlt med at sætte varer på hylderne og betjene kunder, kan du ikke ringe direkte til din lokale Lidl butik.
Såfremt du har glemt noget i en af vore butikker, bedes du henvende dig personligt i den pågældende butik eller kontakte vores kundeservice på tlf. 80 702 702 eller på e-mail: kundeservice@lidl.dk.

Reklamation

Vi tilbyder 30 dages uindskrænket kvalitetsgaranti og returret på al non-food mod forevisning af bon. For dagligvarer gælder der ingen tidsbegrænsning. På varer i udvalgte kataloger kan der forekomme længere returret, hvilket i så fald vil fremgå af kataloget. Bonen gælder som garantibevis og skal derfor medbringes i butikken, hvis du ønsker at returnere en vare.
Derudover er du naturligvis også dækket af købelovens almindelige bestemmelser om mangler og reklamationsret. På en vare købt i Lidl er der således 2 års reklamationsret for mangler. Bonen skal medbringes i butikken ved en evt. reklamation som dokumentation for købet.
Uanset i hvilken Lidl-butik en vare er købt, kan den returneres/byttes i alle vore butikker.

Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse compliance@lidl.dk

Hvornår holder Lidl søndagsåbent?

Lidl holder åbent hver søndag fra 08:00 – 21:00.

Find din nærmeste Lidl her

Hvor finder jeg Lidl's ugentlige tilbud?

Vore tilbud bliver reklameret i den husstandsomdelte tilbudsavis, som distribueres i weekenden i de områder, hvor vi har butikker og ud fra en totalbetragtning vurderer, at det er optimalt at omdele. Såfremt din bopæl ikke hører med hertil, kan du tilmelde den her.

Du kan ligeledes se vores tilbud i vores online avis eller via vores app.

Desuden kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvor du ugentligt vil modtage mails med mange af de samme tilbud, som dem du finder både i vores tilbudsavis og på hjemmesiden.

Hvordan finder jeg en udsolgt spotvare i en anden Lidl butik?

Lidl har mere end 50 nye spotvarer hver uge, som er omhyggeligt udvalgt. Vi bestræber os altid på at bestille et tilstrækkeligt antal af en spotvare, men da vi disponerer vore varer op mod 1 år forud, kan det forekomme, at efterspørgslen ændrer sig.
Såfremt en spotvare skulle være udsolgt i netop din Lidl-butik, kan vi – af håndteringsmæssige årsager – desværre ikke være dig behjælpelig med at fremskaffe varen.

Får Lidl en lignende vare igen?

Vi kan desværre ikke altid svare på, om vi får en lignende vare i vore butikker igen, hvorfor vi beder dig om at holde øje med vores tilbudsavis eller tilbud på nettet.

Jeg har forslag til nye tiltag

Hvis du har et ønske til en bestemt vare i vores sortiment, en idé til en spotvare eller forslag til et bestemt tema, er du velkommen til at sende en mail til kundeservice@lidl.dk.
Vi kan naturligvis ikke garantere, at vi kan imødekomme netop dit ønske, din idé eller dit foreslåede tema, men alle kundehenvendelser indgår løbende i vores evaluering af fremtidige tiltag i butikkerne.

 

Hvilke kreditkort kan jeg betale med i Lidl?

Hos Lidl kan du betale med Dankort, VISA/Dankort, MasterCard, kort brandet/udstedt af VISA og MasterCard, JCB-kort, Union Pay, American Express samt AcceptCard.

Kan jeg få købekort til Lidl?

Det er på nuværende tidspunkt desværre ikke muligt at få købekort til Lidl.

Hvornår åbner Lidl i min by?

Vi åbner løbende butikker fordelt i hele landet, så hold øje med den lokale presse samt vores hjemmeside.

 

Kan jeg bestille varer hos Lidl til en forestående fest?
Det er muligt at bestille varer i din lokale Lidl-butik til en forestående fest. For at kunne fremskaffe de ønskede varer til tiden, skal de dog forudbestilles min. 3 hverdage inden den ønskede afhentning. Ikke-fordærvelige varer (dvs. vin, øl mv.) kan returneres og pengene kan refunderes mod forevisning af bon.
Smiley'er i Lidl

Find smiley'er i Lidl her

Spørgsmål til produkter

Lidl's størrelsesberegner

Én gang den rigtige størrelse, altid den rigtige størrelse!

Find Lidl's størrelsesberegner her
 

Brugsanvisninger, manualer og produktvideoer

Har du forlagt den medfølgende håndbog eller din montagevejledning eller har du brug for den på et andet sprog? I vores serviceportal kan du hurtigt og nemt finde det rigtige dokument og downloade det med det samme.

Bemærk venligst at indholdet på siden er gældende for produkter efter 03.01.2011.

Gå til serviceportalen.

Se alle vores produktvideoer her

Hvor friske er Lidl's produkter?

Vi garanterer altid friske varer af høj kvalitet gennem en streng kontrol og daglige leverancer til butikkerne.

 

Testes dagligvarer fra Lidl af uafhængige instanser?
Vores produkters høje kvalitet bekræftes igen og igen, også af uafhængige instanser som eksempelvis ”Stiftung Warentest” eller ”Ökotest”. Ved test vil resultatet være at finde på den pågældende vares emballage.
Er det muligt at finde informationer om indholdsstofferne i Lidl's vaske- og rengøringsmidler på denne hjemmeside?
Klik her for at finde informationer om indholdet i Lidl's egne produktmærker.

Spørgsmål til hjemmesiden

Hvordan tilmelder jeg mig Lidl's nyhedsbrev?

Tilmeldelsen foregår i 3 enkle trin:

1) Klik her for at komme til tilmeldingssiden.
2) Indtast din e-mailadresse og klik på "Send".
3) Du modtager kort herefter en bekræftelsesmail, hvori du skal aktivere tilsendelsen af nyhedsbrevet (denne bekræftelse er nødvendig, for at du kan modtage nyhedsbrevet).

 

Hvis du på noget tidspunkt ønsker at framelde dig nyhedsbrevet igen, kan dette gøres via lidl.dk eller ved at følge linket i nyhedsbrevet.

Indsamles personlige data, når jeg besøger hjemmesiden?

Når du besøger www.lidl.dk, indsamler vi ingen personlige data. For at gøre dit besøg på vores hjemmeside så komfortabelt og nemt som muligt, anvender vi cookies. For yderligere uddybning henviser vi til afsnittet om databeskyttelse, som du kan finde her.

Hvordan søger jeg et job hos Lidl?

I Lidl modtager vi hvert år rigtig mange ansøgninger, hvilket vi er både glade for og stolte over. For at sikre at alle ansøgninger bliver behandlet professionelt, modtager vi udelukkende elektroniske ansøgninger. På den måde kan vi også reducere papirforbruget og sammen passe endnu bedre på miljøet. Såfremt du er interesseret i et job hos os, bedes du gå til vores karrieresite: karriere.lidl.dk og søge vores ledige stillinger eller sende os en uopfordret ansøgning.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.