danger
Denne browser understøttes ikke

Denne browser understøttes ikke

Karriere
Butikker
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hvor ligger den nærmeste butik?

Her finder du de nærmeste butikker. Ellers kan du bruge Lidl's app, hvor du altid kan finde aktuelle reklamer og meget mere. Kontakt alternativt Lidl's Kundeservice her.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hvor kan jeg finde en butiks åbningstider eller særlige åbningstider (helligdage)?

Her kan du se vore butikkers åbningstider. Eller brug Lidl's app med ekstra ydelser (personlig indkøbsliste, kampagne varer, aktuelle reklamer og meget mere). Kontakt alternativt Lidl's Kundeservice her.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Telefonisk henvendelse til din lokale Lidl-butik

Da vores butikspersonale har travlt med at sætte varer på hylderne og betjene kunder, kan du ikke ringe direkte til din lokale Lidl-butik.

Såfremt du har glemt noget i en af vores butikker, bedes du henvende dig personligt i den pågældende butik eller kontakte vores kundeservice her.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jeg har tabt noget i butikken eller på parkeringspladsen. Hvad kan jeg gøre?

Såfremt du har glemt noget i en af vores butikker, bedes du henvende dig personligt i den pågældende butik eller kontakte Lidl's Kundeservice her, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hvilke butikker sælger Bake off?

Alle vores butikker tilbyder bake off. Her finder du de nærmeste butikker.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hvor finder jeg butikker i udlandet?

Her finder du vores butikker i Europa. Alternativt kan du kontakte Lidl's Kundeservice her.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kan jeg bestille varer hos Lidl til en forestående fest?

Det er muligt at bestille varer i din lokale Lidl-butik til en forestående fest. For at kunne fremskaffe de ønskede varer til tiden, skal de dog forudbestilles min. 3 hverdage inden den ønskede afhentning. Ikke fordærvelige varer (dvs. vin, øl mv.) kan returneres, og pengene kan refunderes mod forevisning af bon.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hvilke kreditkort kan jeg betale med i Lidl?

Hos Lidl kan du betale med:

Dankort
VISA/Dankort
Mastercard
Andre kort brandet/udstedt af VISA og Mastercard

Du kan naturligvis også betale med Lidl's gavekort. Det er ikke muligt at købe på konto/købekort. Du er velkommen til at kontakte Lidl's Kundeservice her.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kan man købe gavekort?

Det er muligt at købe gavekort i alle Lidl's butikker.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kan jeg få købekort til Lidl?

Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at få købekort til Lidl.

Produkter
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Pengene retur Garanti/Reklamation

Fødevarer: ALTID returret uden kvittering.
Nonfood: ALTID 3 måneders returret med kvittering.

Du er naturligvis også dækket af købelovens almindelige bestemmelser om mangler og reklamationsret. På en vare købt i Lidl er der således 2 års reklamationsret for mangler. Bonen gælder som garantibevis.

Uanset i hvilken Lidl-butik en vare er købt, kan den returneres/byttes i alle vore butikker.

Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Center for Klageløsning i Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@lidl.dk.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jeg har forslag til sortimentet?

Hvis du har et ønske til en bestemt vare i vores sortimet, en ide til en spotvare eller forslag til et bestemt tema, er du velkommen til at kontakte os her.

Vi kan naturligvis ikke garantere, at vi kan imødekomme netop dit ønske, din ide eller dit foreslåede tema, men alle kundehenvendelser indgår løbende i vores evaluering af fremtidige tiltag i butikkerne.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hvilke kvalitets- og miljøtests findes der for Lidl's produkter?

Afhængig af produktet testes vores produkter og processer i overensstemmelse med sikkerheds- og kvalitetsstandarder.

Find mere information her, hvor du bl.a. kan finde certifikater og testresultater. Har du yderligere spørgsmål? Kontakt alternativt Lidl's kundeservice her.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jeg mangler en del eller tilbehør til en vare. Hvad kan jeg gøre?

Med hensyn til reservedele, skal du kontakte den angivne servicepartner i dit produkts brugervejledning. Har du yderligere spørgsmål, så kontakt Lidl's Kundeservice her.

Gavekort
Reklame
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kan jeg se de aktuelle reklamer?

Her finder du vores aktuelle reklamer. Download Lidl's app eller abonner på vores nyhedsbrev for at holde dig orienteret om tilbud.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hvornår skifter tilbuddene?

Vores fødevare- og nonfoodtilbud starter hver søndag og torsdag. I løbet af året kommer der masser af temauger med nye fødevarer (fransk, italiensk, asiatisk, o.s.v.). Vi tilbyder også vores Deluxe produkter til påske og jul.

Download Lidl's app, eller abonner på vores nyhedsbrev, for at holde dig orienteret om tilbud.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hvordan kan jeg få reklamerne tilsendt?

Reklamedistributionen finder sted i en butiks nærområde. Du finder de aktuelle tilbud her.

I Lidl's app ser du både tilbuddene og kan desuden indstille påmindelser om nye tilbud.

Abonner på vores nyhedsbrev, for at holde dig orienteret om tilbud.

Du kan også modtage vores tilbudsavis direkte i din postkasse her.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jeg ønsker ikke at få reklamer længere. Hvad skal jeg gøre?

Reklameomdelingen foregår gennem en fast omdeling, så det er ikke muligt for Lidl at udelukke individuelle adresser. I stedet kan du afmelde dine reklamer igennem Reklamer Nej Tak og NejTak+ ordningen.

Har du derimod selv aktivt tilmeldt dig vores tilbudsavis via vores nyhedsbrev, konkurrence, eller på vores hjemmeside, kan du afmelde dig her.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kan jeg reservere non-food tilbud?

Det er ikke muligt at reservere varer før kampagne start.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hvordan kan jeg se, om en kampagnevare er udsolgt i butikken?

Vi beder om din forståelse for, at vi ikke kan oplyse dig om lagerbeholdninger af kampagnevarer, da disse typisk sælges meget hurtigt.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hvornår kommer en kampagnevare tilbage i tilbudsavisen?

Vi kan desværre ikke svare på, om vi får en lignende vare i vores butikker igen, hvorfor vi beder dig om at holde øje med vores tilbudsavis

Ejendomme
Databeskyttelse