Se hvilke priser vi har vundet

Vi er af og til med i forskellige tests foretaget af eksterne organisationer, virksomheder, medier og andre, der fx tester kvaliteten af og priserne på vores produkter. Vi er glade for, at mange af vores produkter er kåret som testvindere - du finder vores testvindende produkter her. Udover de mange testvindere er vi også glade for de priser, som vi bliver tildelt. Læs mere om nogle af dem herunder eller tilmeld dig vores nyhedsmail og bliv den første til at høre, om flere gode tilbud eller priser, vi vinder.

BrancheIndex 2019_2021

Lidl løber endnu engang med sejren

Lidl løber endnu engang med sejren i kategorierne ”Værdi for pengene” og ”Tillid” og scorer samtidigt også højt indenfor blandt andet produktkvalitet. I den samlede imagemåling placerer dagligvarekæden sig på en samlet andenplads ud af elleve dagligvarekæder.

En anerkendelse, som i høj grad kan tilskrives Lidls store fokus på pris og kvalitet, lyder det fra Lidls adm. direktør, Jens Stratmann:

”Vi placerer os endnu engang i toppen, og jeg er stolt over, at Lidls kunder vurderer vores priser som mest konkurrencedygtige og samtidig har tillid til, at vores varer stemmer overens med deres forventninger. Vi arbejder benhårdt på løbende at forbedre vores standarder på både kvalitet og udvalg i sortiment – uden at gå på kompromis med vores lave Lidl-priser. Så det er både et skulderklap til Lidl og vores dygtige medarbejdere, at vi indtager en samlet andenplads i undersøgelsen.”

ROTY_2021-2022

Lidl er igen Danmarks bedste dagligvarebutik

Dagligvarekæden Lidl løber med titlen som Danmarks bedste dagligvarebutik ved årets Retailer of the Year-uddeling.  

For andet år i træk vinder Lidl titlen som Danmarks bedste dagligvarebutik ved uddelingen af årets Retailer of the Year, hvor de danske forbrugere afgør, hvem der er landets bedste retailere inden for en række kategorier.

Her vandt Lidl foran REMA 1000, der var nomineret til samme pris.

”Vi ønsker at tilbyde en enkelt indkøbsoplevelse til en superpris. Derfor bruger vi også rigtig mange ressourcer på løbende at udvikle Lidl i en mere bæredygtig og innovativ retning, som gør en positiv forskel for vores kunder, medarbejdere og samfundet. At danskerne kårer os som Danmarks bedste dagligvarebutik, er et stort og flot skulderklap, og jeg er stolt over vores dygtige og engagerede medarbejdere, som denne flotte priser uden tvivl kan tilskrives. Tusind tak til alle kunder og samarbejdspartnere, der har stemt på os,” siger Jens Stratmann, adm. direktør for Lidl Danmark.

Det er anden gang, Retailer of the Year-valget bliver afholdt i Danmark. Retailer of the Year er Europas største forbrugervalg, hvor forbrugere på baggrund af 10 forskellige aspekter afgør, hvem der er landets bedste retailer.

Lidl vinder BT kundeundersøgelse: Danmarks bedste bagerafdeling

B.T. har taget temperaturen på kundernes tilfredshed med de forskellige supermarkedskæders bagerafdelinger.

Med YouGovs hjælp har de bedt de kunder, der har handlet bagervarer i de forskellige supermarkeder inden for de to seneste måneder, vurdere kædernes afdelinger på tre parametre:

Kvalitet, udvalg og kundernes generelle indtryk af bagerafdelingen. Og i toppen ender altså Lidl med den bedste samlede score. ”Det opnår den tyske gigant via en andenplads i ’generelt indtryk’, en andenplads i ’udvalg’ og en klar førsteplads i ’kvalitet’”.

”At Lidl er i top, overrasker mig ikke,” siger Bruno Christensen, ekspert i detailhandel: ”Bagerafdelingen har været en klar satsning fra Lidl i en længere periode, og de er førende på flere områder omkring friske fødevarer i hele Europa. Selvom det er en kæde i den billigere ende, er jeg ikke overrasket.”

  *Kilde:  B.T. Kundeundersøgelse, 18. juni 2021: ”Her er Danmarks bedste supermarkeds-bagere: Billig kæde slår dyre konkurrenter