Se hvilke priser vi har vundet

 

Vi er af og til med i forskellige tests foretaget af eksterne organisationer, virksomheder, medier og andre, der fx tester kvaliteten af og priserne på vores produkter. Vi er glade for, at mange af vores produkter er kåret som testvindere - du finder vores testvindende produkter her. Udover de mange testvindere er vi også glade for de priser, som vi bliver tildelt. Læs mere om nogle af dem herunder eller tilmeld dig vores nyhedsmail og bliv den første til at høre, om flere gode tilbud eller priser, vi vinder.

Lidl vinder BT kundeundersøgelse: Danmarks bedste bagerafdeling

B.T. har taget temperaturen på kundernes tilfredshed med de forskellige supermarkedskæders bagerafdelinger.

Med YouGovs hjælp har de bedt de kunder, der har handlet bagervarer i de forskellige supermarkeder inden for de to seneste måneder, vurdere kædernes afdelinger på tre parametre:

Kvalitet, udvalg og kundernes generelle indtryk af bagerafdelingen. Og i toppen ender altså Lidl med den bedste samlede score. ”Det opnår den tyske gigant via en andenplads i ’generelt indtryk’, en andenplads i ’udvalg’ og en klar førsteplads i ’kvalitet’”.

”At Lidl er i top, overrasker mig ikke,” siger Bruno Christensen, ekspert i detailhandel: ”Bagerafdelingen har været en klar satsning fra Lidl i en længere periode, og de er førende på flere områder omkring friske fødevarer i hele Europa. Selvom det er en kæde i den billigere ende, er jeg ikke overrasket.”

  *Kilde:  B.T. Kundeundersøgelse, 18. juni 2021: ”Her er Danmarks bedste supermarkeds-bagere: Billig kæde slår dyre konkurrenter

 

ROTY

Lidl løber med titlerne som Årets Retailer og Danmarks bedste butikskæde

For første gang er Retailer of the Year-konkurrencen blevet afholdt i Danmark. I dag er vinderne blevet udråbt, og Lidl løber både med titlen som Årets Retailer og Danmarks bedste butikskæde.  

 Det blev dagligvarekæden Lidl, der løb med sejren som Danmarks bedste butikskæde. Det gjorde de foran konkurrenterne fra Rema 1000, Netto, Aldi og Coop, der var nomineret til samme pris. Herudover kan Lidl også bryste sig af den overordnede pris i konkurrencen – nemlig titlen som Retailer of The Year i Danmark.

”Jeg er så glad og ikke mindst pavestolt af hele teamet, som de to store priser uden tvivl kan tilskrives. Det er et stort skulderklap og en tydelig indikation på, at vi er godt på vej mod at blive danskernes førstevalg. Jeg vil gerne sige tusind tak til alle dedikerede kunder og samarbejdspartnere der har stemt på os,” siger Dirk Fust, Direktør i Lidl Danmark. 

et er første gang Retailer of the Year-valget bliver afholdt i Danmark. Retailer of the year er Europas største forbrugervalg, hvor forbrugere på baggrund af 10 forskellige aspekter afgør, hvem der er landets bedste retailer. 

 I alt har 127 retailere deltaget i Retail Awards 2020 i Danmark.

ROTY

BrancheIndex 2020: Lidls produktkvalitet tager førstepladsen blandt 11 af landets dagligvarebutikker

Loyalty Groups årlige brancheundersøgelse for dagligvarebutikker, BrancheIndex, slår igen i år fast, at kunderne vurderer Lidl bedst indenfor områderne ”Produktkvalitet”, ”Værdi for pengene” og ”Tillid”. Samtidig fastholder Lidl andenpladsen, når det gælder kundeloyalitet blandt 11 af landets dagligvarebutikker.

En anerkendelse, som i høj grad kan tilskrives dagligvarekædens medarbejdere, fortæller adm. direktør for Lidl, Dirk Fust:

”Det gør mig utrolig glad og stolt, at vi igen i år markerer os blandt de allerbedste dagligvarebutikker. Vi har arbejdet benhårdt på at opretholde og forbedre vores standarder på både kvaliteten og udvalget af produkter, uden at gå på kompromis med vores priser. Æren skal helt og andeles tilskrives vores dygtige medarbejdere.”

Gennem det seneste år har Lidl blandt andet udvidet sit faste produktsortiment, som nu tæller over 2.600 produkter i fast sortiment. Foruden produktkvalitet vinder Lidl også kategorierne ”Værdi for pengene” og ”Tillid”. To områder, som Dirk Fust også vægter særligt højt:

”Når vores kunder oplever, at kvaliteten på vores varer stemmer overens med deres forventninger, og vi samtidig scorer højest på produktkvalitet, så skyldes det et samlet fokus på at skabe synergi lige fra indkøb og kvalitetstjek til håndtering og salg af produkterne. Vi arbejder løbende på at få flere danske, økologiske og bæredygtige varer på hylderne. Det har bl.a. betydet, at vi gennem det sidste år har øget antallet af certificerede produkter fra 25 % til 30 %”.

Læs mere om BrancheIndex her