Politik vedrørende behandling og beskyttelse af personoplysninger

Version: Oktober 2019

Mange tak for din interesse for Lidl Plus.

Lidl Plus er Lidl-virksomhedsgruppens kundeserviceprogram, der drives af Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstrasse 1, 74167 Neckarsulm, ("Lidl Stiftung", ”Vi”, ”Os”), som er ansvarlig for behandlingen af nødvendige oplysninger til brug for kundeserviceprogrammet. I virksomhedsgruppen indgår også forskellige nationale og regionale selskaber, der er anført på denne liste.

Listen indeholder kun de selskaber, der aktuelt indgår i Lidl-virksomhedsgruppen. Der kan fremover blive føjet flere selskaber til denne liste, såfremt SB Lidl KG direkte eller indirekte ejer eller erhverver andele i det pågældende selskab og hvis det deltager i tilbuddet fra Lidl Plus.

I det omfang disse Lidl-virksomheder modtager data via kundeserviceprogrammet og informerer dig om aktuelle tilbud og kampagner fra Lidl af egen drift, fungerer de selv som dataansvarlige.

Den persondataansvarlige hos Lidl Stiftung kan kontaktes på: datenschutz@lidl.com.

Med Lidl Plus får du adgang til en lang række services, der er skræddersyede til dig. Disse services omfatter bl.a. tilbud, der er specielt tilpasset dine behov og ønsker, information der er relevant for dig som Lidl-kunde, information om deltagelse i konkurrencer og eksklusive rabat- og særkampagner. Alt efter hvor og i hvilket omfang du gør brug af Lidl Plus-services, videregiver Lidl Stiftung dine oplysninger til bestemte Lidl-selskaber for at kunne stille de pågældende services til rådighed for dig som beskrevet i dette dokument samt i betingelser for medlemsskab af Lidl Plus.

 

1. Hvilke personoplysninger indsamler vi, og hvilke kommunikationskanaler anvender vi til indsamlingen?

Oprettelse af profil hos Lidl Plus

I forbindelse med oprettelsen beder vi om følgende kundestamdata: tiltale/køn, fornavn, efternavn, adresse (vej, nr., postnr., by og land), foretrukken Lidl-butik, fødselsdato, e-mailadresse, mobiltelefonnummer. Ved oprettelsen vil du samtidig blive tildelt et kundenummer. For at bestemme den foretrukne butik kan du bruge geolokation-funktionen på din mobilenhed.

Besøg i butikker

Så snart du kobler dig på en butiks trådløse Wi-Fi (kun i udvalgte butikker) via din mobile enhed, registrerer vi ved hjælp af geolokalisering, hvor du befinder dig i den pågældende butik, samt hvornår Wi-Fi-forbindelsen etableres, og hvor længe du er koblet på.

Du kan identificere dig aktivt ved kassen enten med det digitale kundekort eller ved hjælp af det mobiltelefonnummer, du angav ved registreringen.

Kundeservice

Når du kontakter kundeservice hos Lidl-virksomhederne, bruger de dataene, du giver i denne sammenhæng, til at behandle din anmodning. Hvis de kan identificere dig som Lidl Plus-kunde på grundlag af de oplysninger, du har angivet, da du registrerede dig i Lidl Plus (se "Registrering for Lidl Plus" ovenfor), gemmer de oplysningerne om eventuelle klager, du måtte have om din Lidl Plus-konto vedrørende vores tilbud, så disse bliver endnu mere målrettet i henhold til dine interesser. For eksempel undgår vi yderligere informationer og tilbud på produkter, der ikke opfylder dine forventninger og interesser. Du kan gøre indsigelse mod at forbinde din kundeserviceanmodning med din Lidl Plus-konto ved tydeligt at angive dette som en del af din anmodning.
Hvis du bruger vores kontaktformular, gemmer vi de angivne oplysninger.

Brug af app

Når du bruger app’en, registrerer vi, hvilken butik du handler i. Hertil kommer, sete og aktiverede kuponer, din klikadfærd og den butik, du har valgt som din stambutik. Derudover registrerer vi informationer om den benyttede version af driftssystemet, mærkningen af apparaterne, systemsproget samt den app-version, du har benyttet.

Dine login-oplysninger indsamles og anvendes med henblik på gennemførelse af login. Dine login-oplysninger gemmes krypteret i app’en, indtil du logger af din konto, så du ikke skal logge på igen, hver gang du åbner app’en.

Digitale kvitteringer kan gemmes på enheden eller videresendes direkte via Messenger, hvis du tillader, at appen får adgang til dine fotos / medier. Kameraet på din mobilenhed kan bruges til at scanne QR-kuponer, hvis du giver den tilladelse til dette.

Partnerfordele

Med Lidl Plus-appen får du også muligheden for at benytte gode tilbud fra udvalgte partnere. Ved nogle af disse tilbud skal du identificere dig selv som Lidl Plus-kunde ved hjælp af dit digitale loyalitetskort. I så fald informerer den respektive samarbejdspartner os om brugen af det respektive tilbud om ydelser, herunder de tilknyttede oplysninger (f.eks. tid, mængde, placering), så vi kan skræddersy vores tilbud til dine interesser endnu mere målrettet. Vi videregiver ikke oplysninger om dig til samarbejdspartnerne, men samarbejdspartnerne vil registrere oplysninger om dig med henblik på at gennemføre transaktionen.

Online Shop

Hvis du har registreret dig i Lidl’s online shop eller på vores Lidl hjemmeside, indsamler vi oplysninger om din brug af disse online-tjenester, herunder køb af produkter, mængde, pris, tidspunkt og totalbeløb og hvilken betalingsform der er anvendt. For at leve op til formålet under punkt 2, sammenkører vi de nævnte data med henblik på at tilbyde dig specifikke og målrettede tilbud og deltagelse i konkurrencer og kampagner. Såfremt du har givet samtykke til modtagelse af vores nyhedsbrev, sender vi eller en af ​​Lidl selskaberne dig, hvis det er relevant, oplysninger om produkter, kampagner, konkurrencer, nye tjenester og nyheder fra streaming-tjenester, butikker og Onlineshop, (link) samt kundetilfredshedsundersøgelser. For at sende disse bruger vi din e-mailadresse og dit navn. Vi opbevarer og behandler disse data med det formål at sende nyhedsbrevet. Hertil benyttes personlige brugerprofiler med henblik på at tilpasse  markedsføringen, især i form af nyhedsbreve, til dine personlige interesser og forbedre de målrettede tilbud.

Analyse af brugeradfærd / cookies

Ved brug af hjemmesiderne i Lidl-selskaberne udarbejder vi brugerprofiler til statistisk brug og behovsrelaterede udvikling. Hvis det er muligt knytter vi disse oplysninger sammen med din e-mailadresse og/eller kundenummer. Til dette formål indsamler vi oplysninger om de hjemmesider i Lidl Gruppen, du besøger, hyppigheden og varigheden af ​​et besøg, de områder der klikkes på og de valgte produkter.

Sådan afviser eller sletter du dine cookies:

Afvisning af cookies: Du kan altid afvise cookies på din computer ved at ændre indstillingerne i din Internet-browser. Hvor du finder indstillingerne afhænger af, hvilken browser du anvender. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du gør det, er der mange funktioner og services, du ikke kan bruge, fordi disse funktioner og services forudsætter, at hjemmesiden kan huske de valg, du foretager.

Sletning af cookies:

Cookies som du tidligere har accepteret, kan efterfølgende slettes nemt. Benytter du en PC /computer med en nyere Internet-browser, kan du slette dine cookies ved at bruge genvejstasterne:

CTRL + SHIFT + Delete. Virker genvejstasterne ikke, og/eller benytter du en MAC, skal du starte med at finde ud af, hvilken browser du bruger og herefter klikke på det relevante link:

Microsoft Internet Explorer (IE)
Google Chrome
Safari
Firefox

Husk: Bruger du flere Internet-browsere, skal du slette cookies i dem alle.

Countly

I Lidl Plus-app’en anvendes Countly Mobile & Web Analytics, en analysetjeneste fra Countly Ltd (”Countly”), som bruges til at analysere brugen af app’en. Når du installerer Lidl Plus-app’en, indsamler Countly, oplysninger om, hvornår og hvor længe app’en bruges, hvilke sider der åbnes i app’en, hvilke funktioner der klikkes på og hvilket indhold der vises. På denne måde kan vi forstå, hvordan du interagerer med app’en. Derudover kan vi på baggrund af din brugeradfærd forbedre vores app og stille mere relevante tilbud og services til rådighed.
Med henblik på denne analyse bruger Countly, fra tidspunktet for registreringen, dit kundenummer.  

Adjust

Lidl Plus-app’en anvender analyseværktøjet Adjust, et produkt tilhørende virksomheden Adjust GmbH. Hvis Lidl Plus-app’en er installeret, gemmer Adjust installations- og begivenhedsdataene (fx brugen af app’en eller interaktionen med kundekontoen). På denne måde kan vi forstå, hvordan du interagerer med vores app. Derudover kan vi analysere og optimere vores mobile reklamekampagner. Til denne analyse anvender Adjust identifikatoren til reklamer (IDFA) for iOS, eller Reklame-ID ved Android-enhederne, IP/MAC-adressen, HTTP-header’en og et Fingerprint af din enhed (samt dato og tid for adgang, land, sprog, lokal konfiguration og version af operativsystem og af mobilappen). Behandlingen af data gøres pseudoanonymiseret, dvs. hverken Lidl eller Adjust kan identificere dig igennem dataene. Du vil altid kunne nulstille eller deaktivere IDFA eller Reklame-ID for Android i dit operativsystem.

Google Firebase

I app’en anvendes A/B-testing, Analytics, Cloud Messaging, Crashlytics, Dynamic Link, In-App Messaging, Performance, Predictions og Remote Config, analyse services fra Google LLC ( "Fire Base"), som blandt andet analyserer brugen af app’en. Når du installerer Lidl Plus app’en registrerer FireBase, hvornår og hvor længe app’en benyttes, og hvilke sider i app’en der benyttes, samt hvilke funktioner der klikkes på. Dette hjælper os med at forstå, hvordan du interagerer med vores app. Derved kan vi fortsætte med at forbedre oplevelsen baseret på din brugeradfærd og give dig mere relevante tilbud/ydelser. Desuden kan vi samtidigt udføre test af appen og videreudvikling på denne. Til denne analyse har Firebase adgang til dit kundenummer fra det tidspunkt registreringen er foretaget i app’en. Du kan få flere oplysninger om Googles persondatabehandling på webstedet for Google Firebase.

Opt-Out

Hvis du ikke vil have at Lidl Plus app’en tracker dit brug, kan du til enhver tid med virkning for fremtiden benytte opt-out på din enhed til at stoppe denne sporing. Denne mulighed findes i slutningen af ​​fortrolighedspolitikken (Android) eller i begyndelsen på (iOS).

Nyhedsbrev/ nyhedsfeeds/ SMS

Endvidere indsamler vi data om din brugeradfærd i forbindelse med nyhedsbrevet og andre informationer, som vi evt. sender til dig som nyhedsfeed eller SMS, gemmer disse data og knytter dem, så vidt muligt, sammen med dine personoplysninger, din e-mailadresse eller dit kundenummer. I den forbindelse registrerer vi åbningstidspunktet, dine aktiverede links, hvilke områder, du klikker på, valgte produkter samt hvornår, hvor længe og hvor ofte du bruger de tilsendte oplysninger.

Ikke inkluderet i evalueringen er særlige kategorier af personoplysninger i henhold til artikel 9, stk. 1 i Databeskyttelsesforordningen -eksempelvis sundhedsoplysninger og oplysninger om religion.

2. Til hvilke formål og på hvilket retsgrundlag behandler vi dine personoplysninger?

Vi indsamler de under punkt 1 nævnte data, for at kunne stille Lidl Plus services til rådighed for dig. Hvis du selv stiller disse data til rådighed, er du ikke forpligtet til at angive de ovennævnte frivillige oplysninger.
 

Formålet med kommunikationen, identifikationen og beskyttelse af din kundeprofil

De kundestamdata, der indsamles i forbindelse med oprettelsen anvendes, når vi kommunikerer med dig, og til at sikre en entydig sammenknytning af din indkøbs- og brugeradfærd og din kundeprofil.

Hvis du har givet tilladelse til den såkaldte geolokation via dialogboksen på din mobiltelefon, bruger vi denne funktion til at tilbyde dig individualiserede tjenester baseret på din nuværende placering. Især som led i funktionen "butikssøgning" bruger vi GPS og netværksbaseret behandling af din placering for at kunne vise de nærmeste filialer nær dig.

I forbindelse med din registrering spørger vi bl.a. om din fødselsdato (jf. afsnit 1 ovenfor). For det første skal du være fyldt 18 år for at kunne deltage (jf. afsnit 2 i betingelserne for deltagelse). Desuden gælder der af hensyn til beskyttelsen af mindreårige for markedsføring af visse produkter. Eksempelvis må reklamer for alkoholholdige drikkevarer ikke henvende sig til børn og unge.

Vi bruger din e-mailadresse til at beskytte dig mod en uautoriseret adgang fra tredjemand, idet vi sender dig en meddelelse via e-mail, f.eks. ved adgang via andre fremmede enheder dvs. en enhed hvorigennem der endnu ikke har været logget på Lidl Plus appen.
 

Denne behandling sker på baggrund af lovregler, som gør det muligt for os at behandle persondata, for så vidt det er nødvendigt for at bruge en tjeneste eller at opfylde betingelserne i en kontrakt (Art. 6, stk. 1, litra b i Databeskyttelsesforordningen), og vi har en overvejende legitim interesse i at gøre brugen af appen så let og effektiv som muligt (art. 6, stk. 1, litra f i Databeskyttelsesforordningen).

Hvis du sender en anmodning til os via kontaktformularen i appen, gemmer og bruger vi dine oplysninger for at behandle din forespørgsel så godt som muligt. Behandlingen af de angivne oplysninger, der er angivet, er baseret på artikel 6, stk.1, litra b i databeskyttelsesforordningen.

Formål: optimering af distributionsområderne

Hvis du giver os dine adressedata, bruger vi dem til at identificere og optimere vores distributionsområder for uddeling af reklameavisen, hvilket gør det muligt for os at begrænse spild af ressourcer og give en mere målrettet markedsføring. Det er frivilligt at opgive adresse. Disse data behandles på grundlag af vores legitime interesse i optimering af distributionskanaler (artikel 6, stk. 1, litra f i databeskyttelsesforordningen).

Formål: identificering af dine produktionsinteresser

Vi vil gerne lære dig bedre at kende igennem dit medlemskab, så vi kan blive så gode som muligt til at give dig individuelle tilbud, fordele og foretage målrettede kundeundersøgelser. Med henblik herpå finder vi først frem til, hvilke produkter, kampagner og services der kunne være interessante og relevante for dig. Når vi ved det, kan vi f.eks. gøre dig opmærksom på rabatkampagner på dine yndlingsprodukter, tilbyde dig særlige fordelspriser og informere dig om særligt attraktive tilbud i forbindelse med sortimentskampagner.

Det er grunden til, at vi indsamler, behandler og anvender en række personoplysninger om din indkøbsadfærd.

De personoplysninger, som vi indsamler, kan sige noget om, hvilke produkter du interesserer dig for. Det gælder for alle de oplysninger, der er nævnt under afsnit 1.

De andre oplysninger, der er nævnt ovenfor, kan imidlertid også fortælle os noget om, hvilke produkter du også kunne være interesseret i, eller som kunne være interessante for dig som Lidl-kunde. Derfor undersøger vi, om der er en mulig sammenhæng mellem en eller flere personoplysninger og produktinteresser. Vi anvender matematisk-statistiske metoder til at undersøge denne sammenhæng. Med henblik herpå sammenlignes dine personoplysninger med andre kunders oplysninger. På grundlag af denne sammenligning kan vi så udlede, hvilke andre produkter og kampagner, som andre kunder med lignende interesser har været interesserede i, der også kunne have din interesse.

Denne behandling sker på baggrund af lovregler, som gør det muligt for os at behandle persondata, for så vidt det er nødvendigt for at bruge en tjeneste eller at opfylde betingelserne i en kontrakt (f.eks. art. 6, stk. 1 litra b i databeskyttelsesforordningen), og fordi vi har en overvejende berettiget interesse i at udarbejde vores tilbud, så de svarer bedst muligt til dine produktinteresser (art. 6, stk. 1 f Databeskyttelsesforordningen).

Formål: informationer og markedsføring

Såfremt du har givet samtykke til det, kan virksomheder fra Lidl-koncernen informere dig ved elektronisk kommunikation (f.eks. e-mail eller SMS) og/eller via post ved spot og andre tilbud fra deres respektive sortiment og invitere dig til at deltage i kundeundersøgelser.
Denne direkte kontakt sker fordi du har givet os samtykke (artikel 6, stk. 1, litra a i databeskyttelsesforordningen) eller (hvis du ikke har givet eller tilbagekaldt dit samtykke), fordi vi har en berettigede legitim interesse for markedsføring via direkte mail (artikel 6, stk. 1, litra f i databeskyttelsesforordningen).

Formål: steds- og tidsrelaterede reklamer

Vi behandler og anvender dine personoplysninger vedrørende tid og sted for dine indkøb til at sende dig tids- og stedsrelaterede reklamer, f.eks. via nyhedsfeed på din mobiltelefon eller via SMS. Hvis du f.eks. plejer at købe ind om lørdagen, kan vi informere dig om tilbud, der gælder specielt for denne ugedag. Endvidere kan vi sende dig specifikke regionale tilbud, hvis vi ved, hvilken region du plejer at købe ind i.

Såfremt vi analyserer sted og tid for dit indkøb sker det på baggrund af lovregler, som gør det muligt for os at behandle persondata, for så vidt det er nødvendigt for at bruge en tjeneste eller at opfylde betingelserne i en kontrakt (f.eks. art. 6, stk. 1 b i databeskyttelsesforordningen).

3. Hvem videregiver vi dine personoplysninger til?

Vi stiller dine personoplysninger til rådighed for tredjeparter i følgende sammenhænge:

Vi gør til dels brug af tjenesteydere til behandlingen af dine oplysninger. De virksomheder, der udfører sådanne opgaver for os, bliver nøje udvalgt, og der indgås skriftlige kontrakter. De er forpligtede til at følge vores instrukser og bliver kontrolleret af os, både før databehandlingen påbegyndes, og derefter regelmæssigt. Disse virksomheder bruger aldrig dine personoplysninger til egne formål.

I denne forbindelse videregiver vi dine oplysninger til modtagere, der stiller lagringskapacitet, databasesystemer m.v. til rådighed for os, yder teknisk support og rådgiver os om marketingtekniske spørgsmål.

I forbindelse med ovennævnte videregivelse af data kan det ske, at disse data bliver behandlet i lande udenfor det Europæiske økonomiske samarbejdsområde (EØS) (tredjelande). Enhver overførsel af data til et tredjeland sker i henhold til reglerne om databeskyttelse. Hvis der i forbindelse med et tredjeland ikke ifølge EU-Kommissionen foreligger et passende databeskyttelsesniveau i tredjelandet, sørger vi for passende garanti herfor, for at kunne yde en passende beskyttelse af dine data. Dette kan f.eks. ske ved indgåelse af databehandleraftaler, som indeholder EUs standardklausuler om databeskyttelse og som giver passende garantier i henhold til beslutninger truffet i EU-Kommissionen (kan hentes her).

Inden for Lidl- virksomhedsgruppen (jf. afsnit 1, ovenfor) videregiver vi de produktpræferencer, som vi har fundet frem til, til det relevante nationale selskab med henblik på målrettet fremsendelse af det indhold, der ifølge vores analyser er relevant for dig.

Så vidt det er nødvendigt at behandle en forespørgsel gennem vores kundeservice, kan de data du giver, videregives til virksomheder i Lidl-koncernen. Endvidere kan det være nødvendigt for os at videresende uddrag af din henvendelse til kontraktlige partnere (f.eks. leverandører til produktspecifikke henvendelser) for at behandle din anmodning. Vi stiller under ingen omstændigheder dine personoplysninger til rådighed for andre virksomheder uden for Lidl- virksomhedsgruppen, der ønsker at anvende disse oplysninger til direkte markedsføringstiltag.

4. Hvordan sikrer vi dine personoplysningers fortrolighed?

For at sikre, at dine personoplysninger behandles fortroligt, har vores medarbejdere, der varetager databehandlingen, forbud mod at indsamle, behandle og anvende personoplysninger uden at have beføjelse hertil. Vores medarbejdere, der udvælges omhyggeligt og informeres om lovreglerne om databeskyttelse, forpligter sig ved ansættelsesforholdets begyndelse kontraktligt til at hemmeligholde data. Den pligt gælder også efter ansættelsesforholdets ophør.

5. Hvordan sikrer vi sikkerheden for dine personoplysninger?

Sikkerheden for dine oplysninger ligger os meget på sinde. Derfor træffer vi tekniske og organisatoriske foranstaltninger med henblik på at beskytte dine personoplysninger, navnlig mod risici i forbindelse med datakommunikation og mod, at tredjeparter får kendskab til oplysninger. Foranstaltninger ajourføres regelmæssigt.

6. Hvor længe opbevarer vi dine personoplysninger?

Vi sletter eller anonymiserer dine personoplysninger, så snart behandlingen af dem ikke længere er nødvendige for de formål, som vi har nævnt ovenfor. Som regel opbevarer vi dine personoplysninger så længe du deltager i kundeserviceprogrammet Lidl Plus. Dit mobilnummer opbevarer vi 6 måneder efter din deltagelse er afsluttet, for at forhindre misbrug i forbindelse med en evt. gentaget tilmelding.

Alt andet data slettes efter 72 timer fra udmeldingstidspunktet. Indenfor disse 72 timer har du mulighed for at genskabe din kundekonto, ved at du på ny tilmelder dig. Den planlagte sletning bliver derved afbrudt.

Såfremt dine data skal opbevares i længere tid grundet lovpligtige perioder eller de skal gemmes i længere tid til sikring af juridiske krav, lagrer vi dine data inden for rammerne af databeskyttelsesreglerne ud over afmelding af Lidl Plus, så længe lagringen er påkrævet ved lov eller så længe formålet er legitimt.

Øvrige data slettes efter afsluttet deltagelse, med mindre de på grund af lovpligtige opbevaringsfrister eller til sikring af gennemførelse af retskrav skal opbevares i længere tid.

7. Hvilke rettigheder har du med hensyn til behandling af dine oplysninger?

Ifølge databeskyttelsesforordningen art. 15 har du på anmodning mulighed for at få indsigt i, hvilke oplysninger vi har registreret om dig, hvilke modtagere eller hvilke kategorier af modtagere oplysningerne videregives til, formålet med lagringen, mv. Disse oplysninger får du naturligvis gratis.

Desuden har du ret til ud fra de gældende juridiske forudsætninger at få berigtiget urigtige oplysninger og at få oplysninger blokeret eller slettet, hvis vi ikke er forpligtet til at beholde oplysningerne jf. gældende lovgivning.

Derudover har du ret til at klage til en datatilsynsmyndighed.

For det tilfælde, at databehandlingen beror på art. 6, stk. 1 litra e i databeskyttelsesforordningen eller sker med formålet direkte reklame, er du berettiget til at gøre indsigelse.

Såfremt du har givet et samtykke, kan du til enhver tid og med virkning fra fremtiden kalde samtykket tilbage i app’en under ”hjælp”->”Kontakt os” eller under ”Indstillinger”->”Notifikationer”, hvor du selv kan fjerne afgiven samtykke, eller ved at sende en mail til kundeservice:

Når du har tilbagekaldt dit samtykke, vil du ikke længere blive informeret om tilbud fra Lidl-Gruppen.
Vær opmærksom på, at du ikke længere vil kunne drage fordel af Lidl Plus efter at have tilbagekaldt dit samtykke.

8. Ingen forpligtelse til at levere data

Det er frivilligt om du vil give os disse oplysninger, du er ikke forpligtet hertil. Uden disse data vil vi imidlertid ikke være i stand til at give dig fordele der er baseret på disse data i samme grad..

9. Kan vi ændre politikken vedrørende behandling og beskyttelse af personoplysninger?

En ændring af politikken vedrørende behandling og beskyttelse af personoplysninger kan blive nødvendig som følge af ændringer i lovgivningen eller omstændigheder vedrørende Lidl Plus’ databehandling. Hvis der sker ændringer med hensyn til formålet med indsamling, behandling eller anvendelse af dine personoplysninger, den ansvarlige enhed og kategorierne af modtagere, vil vi informere dig om det og om nødvendigt bede om dit samtykke.

10. Klageadgang

Hvis du ønsker at klage over behandlingen af dine personoplysninger, er du velkommen til at kontakte os på databeskyttelse@lidl.dk. Du kan også henvende dig til Datatilsynet, Borgergade 28, 5, 1300 København