Denne browser understøttes ikke
For at se hjemmesiden korrekt, benyt en af følgende browsers.Bemærk!Opdater din browser for at optimere din indkøbsoplevelse.

    Tilfredshedsgaranti

    Hos Lidl er kunden i centrum. Derfor er det særligt vigtigt for os, at du altid er tilfreds med dine varer, og at du har en god oplevelse i Lidl.

    Pengene Retur pengene tilbage-garanti.

    Fødevarer:

    Altid returret. Vare og kvittering skal medbringes.


    Nonfood:

    Altid 3 måneders returret.

    Vare og kvittering skal medbringes.


    *Undtaget fra returretten er dog håndkøbsmedicin, aviser og ugeblade, gave- og oplevelsesgavekort samt varme drikke fra kaffeautomaten.



    Du er naturligvis også dækket af købelovens almindelige bestemmelser om mangler og reklamationsret. På en vare købt i Lidl er der således 2 års reklamationsret for mangler. Bonen gælder som garantibevis.


    Uanset i hvilken Lidl-butik en vare er købt, kan den returneres/byttes i alle vore butikker. Find din Lidl-butik her.